2011. augusztus 19., péntek

Plazabol

Szijasztok!

Egy plazabol irok, ahol van fizetos net.
A szallas meg mindig jo, de ma reggel mindenki elment, akit ismertem, de tegnap sokan jottek ujjak.
Viszont az egyik csaj, megy majd Budapestre Lengyelorszag utan, szal meg akar talalkozhatunk is.
Reggeltol estig muzeumozok. Tegnap 10-ig voltak nyitva a muzeumok, igy 12 orat voltam bennuk, kis pihenovel. Megneztem a muzeumszigetet, mind az 5 muzeummal egyutt. Szoval lattam pergamon oltart, meg Rodin szobrot, ami mondjuk sztem csak masolat volt, mert az eredeti nem Berlinben kellene, hogy legyen. Mondjuk sok massal is ez volt a bajom (pl. Bode Museum). Sok volt a masolat.
Ma voltam egy fotos muzeumban Helmut Newton kepeket nezegetni, meg meg egy galleriaban. Vettem egy hetes jegyet is a tomgkozlekedesre, meg egy harom naposat a muzeumokre, megjegyzem ez mar a masodik. Sok a latnivalo. Amugy sok a szovjet emlekmu es zsido muzeum is. A vicc csak az, hogy nacikat elitelo muzeummal Dunat lehetne rekeszteni, van olasz, orosz, stb. katonai temeto, de nemet egy sincs jelolve a terkepen. Szal ez egy kicsit sztem furcsa es tulzas, mert oke, tegyuk fel jo, hogy ne szeressuk a nacikat, de azert nem hinnem, hogy a berlini csataban mindenki az volt a nemet reszrol...
Egyebkent most elegge fuj a szel, de jo, h nem hoztam kabatot, mert meg csak pulcsit se vettem fel soha.
A szel amugy tud fujni, mert van neki helye boven, pont ez tetszik itt. A szeles utcak es az, hogy van eleg ter, szoval eleg szellos a varos. Ja es most mar biztos, hogy vonattal megyek haza, mert napontas indul egy 18:12-kor, es a keletiben van 8 ora valamikorra. 29 €-ert megeri.
Tervbe van veve meg az allatkert, Luftwaffen Museum, meg az uj galleria, a teljesseg igenye nelkul.
Penzem van eleg, ha meg megse, akkor majd hazamegyek.  :D De szerencsere a varos nem tul draga.
Majdnem elfelejtettem: voltam ma a fotos muzeum mellett a Kudammon is (remelem jol irom, most nem kezdek el utananezni), meg a templomromnal. Utobbi regota erdekelt es ezutan is fog, mivel a most kezdodott felujitas miatt teljesen be van burkolva az allvanyzat, szal abszolut semmi nem latszott belole.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése