2013. május 12., vasárnap

Izgalmas semmittevés

Ahogy a címből is látszik, nem azért írok, mert annyira sok új élményem van, amikről feltétlenül be szeretnék számolni, hanem mert annyira unatkozok. Na jó, ez talán kicsit túlzás állítani, mivel tanulok, bár kétségkívül lehetnék hatékonyabb is. Na persze szórakoztató a tanulás is tud lenni. A tegnapi kedvenc, mongol versike szabadfordítással a következőképpen néz ki:
 
Унтах үхэхийн хагас
Унгах баахын хагас
Уурлах галзуурахын хагас
 
Elalvás a halál fele
Szellentés a székelés fele
Haragvás az őrület fele
 
Te jó ég, és én még ide megyek...
Egyébként a további nyelvleckéket illetően, ha netán a folyosóm eddig nem is tudott volna folyékonyan káromkodni magyarul, akkor most már biztos perfekt. Már hetek óta tervezek egy stoppolós utat Oostendébe, de csak nem mentem el most se. Sokszori eltolás után, legutoljára mostanra időzítettem a dolgot, mivel a hétvégén valami sárkányos buli van a parton, és szerettem volna ezt megnézni. Na meg ahogy Móricka elképzeli... Napok óta esik, és a következő egy hétre is hasonló idő várható. A hőmérséklet mostanra már talán a 10 fokot is elérte ugyan, és most pont kisütött a nap, akár el is indulhatnék, hogy majd csak fél óra múlva ázzak ronggyá, csak éppen értelme nincsen, mivel a webkamerák tanúsága szerint nemhogy sárkány, de még csak egy kóbor gyík sincs a homokon, az égről nem is beszélve. A korábban már nagy szeretettel emlegetett jobdienstes Roberttel beszéltem pár hete, hogy az itteni idő olyan mint az angol. Nos azzal a kijelentésével, miszerint az angol rosszabb, nem tudok egyetérteni. Biztos elfogult vagyok, mert mindenki britnek néz, voltam is ott több-kevesebb ideig, de ott legalább csak szitál, és két eső közt egy pár percre mindig kisüt a nap. Ezzel szemben itt csak a vastag felhő van, és szakadó eső, amiben 30 másodperc is elég a szétázáshoz, a londoni 30 perchez képest.
 
Na de ha már jobdienst, ezen a héten egész eredményesek voltak, mivel sikerült 5 és fél óra munkát összehozniuk nekem, ami az ingyen ebéddel kiegészítve, már egész jónak mondható, habár sokra még mindig nem elég. Egyébként hétfőn tartottam a nagy munkakeresős délutánt, a suli után. Durván olyan 40 helyen lehettem, és 25 önéletrajzot szórtam szét ezalatt. Mondanom se kell, hogy egyenlőre semmi.
 

Kilátás az ablakomból,
április közepén. Na ilyet
nem fogok ma látni...

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése